VRÁCENÍ, REKLAMACE, VÝMĚNA ZBOŽÍ
PRO VRÁCENÍ, VÝMĚNU I REKLAMACI PROSÍM VŽDY NEJPRVE VYPLŇTE TENTO FORMULÁŘ.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ (odstoupení od kupní smlouvy)
Nevyhovuje velikost, barva, střih …? Na vrácení zboží u nás máte 30 dnů*.
▶︎ *Při vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů vám vrátíme peníze na váš účet nebo kartu, při vrácení po této lhůtě vám poskytneme slevový kód v hodnotě vráceného zboží, který můžete využít na další nákup u nás, platnost slevového kódu je omezená na 12 měsíců.
▶︎ Pokud při vrácení části objednávky klesne cena objednávky pod hodnotu dopravy zdarma, odečteme od vrácené částky cenu dopravy.
Postup vrácení zboží:
- Vyplňte formulář, který najdete ZDE, a postupujte dle jeho pokynů.
- Důkladně zboží zabalte, nezapomeňte na původní obaly a visačky.
Zboží nesmí jevit známky používání, musí být čisté, neprané, kompletní. V opačném případě bude vrácená částka přiměřeně ponížena o náklady na vrácení zboží do stavu nového a dalšího prodeje schopného zboží. - Do balíku dejte lístek s vaším jménem, e-mailem, číslem objednávky.
Případně můžete přidat i vyplněný formulář odstoupení od smlouvy, ale není to nutné. - Balík odešlete na adresu HORSIMO.cz, Jesenická 410, 251 01 Dobřejovice.
Tel. pro dopravce je +420 777 170 333, e-mail info@HORSIMO.cz, neposílejte na dobírku!
Zboží můžete vrátit přes Zásilkovnu (Packeta)
V Zásilkovně nahlaste kód (ID) zpětné zásilky 92851070 (můžete zadat i v aplikaci Zásilkovny) a obsluha vytiskne a nalepí přepravní štítek na balík a vydá vám potvrzení o převzetí. V Zásilkovně nic neplatíte.
Potvrzení o převzetí pečlivě uschovejte! Bez něj nelze reklamovat ztracený balík!
Přes Zásilkovnu nám můžete zboží vrátit z ČR i SR.
Maximální hmotnost balíku do Zásilkovny je 10 Kg, maximální délka jedné strany je 70 cm a max. součet délek stran balíku je 120 cm.
Vrácení přes Zásilkovnu obvykle trvá několik dní, někdy i týden, rychlost doručování zpětných zásilek nedokážeme ovlivnit.
▶︎ Pokud vrácená položka nepodléhá podmínkám pro vrácení zdarma, bude vám od vrácené částky za zboží odečtena cena za dopravu přes Zásilkovnu 79 Kč (3,9 €). Vrácení zdarma se vztahuje pouze na položky v prodejní ceně od 1000 Kč (50 €).
Až vrácené zboží zpracujeme, budeme vás informovat.
*Při vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů vám vrátíme peníze na váš účet nebo kartu, při vrácení po této lhůtě vám poskytneme slevový kód v hodnotě vráceného zboží, který můžete využít na další nákup u nás, platnost slevového kódu je 12 měsíců.
Zpracování vráceného zboží nám někdy zabere i několik dní. Obvykle nejsme schopni zpracovat všechno vrácené zboží v den kdy nám ho dopravce doručí.
Peníze vrátíme nejpozději do 10 pracovních dnů od zpracování vráceného zboží, obvykle to stihneme dříve.
REKLAMACE
Vyplňte prosím reklamační formulář ZDE. Budeme vás kontaktovat nejpozději následující pracovní den. Můžete i vyplnit a poslat papírovou formou reklamačního formuláře.
Většinu reklamací vyřešíme obratem výměnou za nové zboží.
VÝMĚNA ZBOŽÍ
Výměnu zboží realizujeme formou vrácení zboží a nové objednávky. Prosíme v prvním kroku vyplňte formulář ZDE. Zboží, které chcete vyměnit nám zašlete zpět dle postupu výše a udělejte si novou objednávku v e-shopu. Po vrácení zboží vám vrátíme peníze, viz podmínky vrácení výše. Tento postup je nejrychlejší a nejjednodušší pro vás i pro nás. V případě jakýchkoliv nejasností nás neváhejte kontaktovat.
Adresa pro vrácení, reklamace je:
HORSEandME.eu / HORSIMO
Tel. pro dopravce: +420 777 170 333
E-mail pro dopravce: info@HORSIMO.cz
Jesenická 410
251 01 DOBŘEJOVICE
Czechia
Nic nám prosím neposílejte na adresu sídla firmy, obvykle tam není nikdo, kdy by si zásilku přebral a zásilka se vám vrátí jako nevyzvednutá.
VRÁCENÍ VÁNOČNÍCH DÁRKŮ JE VŽDY MOŽNÉ AŽ DO 15. LEDNA!
Za zboží zboží zakoupené od října do prosince a vrácené po 14 denní zákonné lhůtě, vám pošleme slevový kód v hodnotě vráceného zboží, který můžete využít v další objednávce. Vrácení musí proběhnout nejpozději do 15.1. následujícího roku.